CNDirect

18:51

*

Hello! Dzisiaj pora na zamówienie z CNDirect
Zamówiłam paletkę, która w sklepie mnie oczarowała i myślałam, że cienie będą w miarę dobrej jakości. Rzeczywistość niestety była inna. Pigmentacja jest słaba i cienie są nietrwałe, ponieważ bardzo krótko utrzymują się na powiece i trzeba co jakiś czas poprawiać :(
Kurteczkę, która również mi się spodobała, bardzo lubię tego typu kurtki ze "skórkowymi" rękawkami. Mimo, że bardzo mi się ona podoba, to niestety rękawki okazały się na mnie za krótkie, ale znalazłam na to sposób podwijam je i nie widać, żeby coś było nie tak :D


Paletka: KLIK







Kurtka: KLIK
































You Might Also Like

12 komentarze

  1. Paleta jest przepiękna. Uwielbiam takie świecidełka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety takie cienie rzadko kiedy są dobrej jakości :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletka jest bardzo ciekawa tylko szkoda, że marnej jakości :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kurtka, ciekawa jestem jak leży ubrana, kliknięte.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka mi się podoba, tylko szkoda, że słabej jakości :) kurtka też ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie rzeczy fajne, podoba mi się zamówienie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zamówienie, na te cienie mam chęć od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe