ZAFUL, SAMMYDRESS & DRESSLILY

21:16

*

Hello! Dawno nie pisałam, ponieważ mam problemy z internetem. Nie ma go przez kilka dni, a następnie włączają mi go na parę godzin i tak w kółko :/
Dzisiaj pokażę Wam zamówienie z ZAFUL SAMMYDRESS DRESSLILY
Zamówiłam dwie torebki, obie są solidnie wykonane i bardzo pojemne. W pierwszej był dołączony portfel, który mi się podoba i nie mam do niego zarzutów. Natomiast w drugiej bardzo podoba mi się zawieszka. Śmieszne kapcie, które u domowników wywołały dużo śmiechu. Są one bardzo ciepłe i miękkie, a ponadto antypoślizgowe, co jest dodatkowym plusem. Lakiery hybrydowe - niestety jeszcze ich nie testowałam, bo czekam na lampę. Płaszcz, który jest wykonany z ciepłego i przyjemnego materiału. Zdjęć na mnie  niestety nie ma, bo jest na mnie za duży i mam opuchnięty policzek przez chorą ósemkę. Siwą sukienkę z ozdobnymi guzikami. Jestem bardzo rozczarowana, ponieważ sukienka do mnie przyszła z przypalonymi wiórkami.. i plamami? śladami po przypaleniu? więc niestety, ale jestem zawiedziona.

Torebka: KLIK

























































Druga torebka: KLIK





























Kapcie: KLIK















































































Lakiery hybrydowe: KLIK


























Płaszcz: KLIK 



































Sukienka: KLIK




























































You Might Also Like

11 komentarze

  1. Torebki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszczyk biały i kapcie są bardzo fajnie. Lubię lakiery Bling i mam ich kilka.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zamówienie, znam te hybrydy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kapcie są boskie i też takie chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. oddaj mi kapcie
    :):):)
    tprebki cudne , też musze zamówić i jeszcze jakis plecaczek

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabawne kapciuszki :) Szkoda, że nie pokazałaś ubranego płaszczyka.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga torebka bardzo mi się spodobała :) Kapcie są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Loved everything

    https://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Great picks dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe