ZAFUL

16:17

*

Hello! Tym razem z Zaful zamówiłam:
Czarny, koronkowy biustonosz, który bardzo ładnie podtrzymuje, podkreśla i nie spłaszcza piersi, jak to przy takich bywa. Biustonosz jest bardzo dobrze wykonany, ma szerokie ramiączka co jest plusem przy dużym biuście i posiada solidne zapięcie. Na środku biustonosza znajduje się ozdobna zawieszka, która dodaje mu uroku.
Śliczną jeansową sukienkę z frędzlami. Sukienka jest dobrej jakości i z wygodnego materiału. Przyjemnie się ją nosi, jednak mimo najmniejszego rozmiaru okazała się na mnie za duża, nad czym ubolewam, bo podobała mi się.
Czarno biały kocyk w paski, wykończony frędzlami, wykonany z poliestru. Koc idealnie się nada na piknik, czy jako tło do zdjęć.


Biustonosz: KLIK






Sukienka: KLIK






Koc: KLIK




You Might Also Like

12 komentarze

  1. Mam również ten biustonosz :) Muszę przyznać, że jest naprawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biustonosz i koc swietne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ostatnio zamówiłam sobie bluzkę z takimi frędzlami to je obcięłam bo mnie wkurzały :D a biustonoszy przez neta nie kupuję bo mam za duży biust :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kocyk i sukienka, same perełki trafiłaś :) Kliknięte
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Subscribe