Dresslily Halloween

20:27

*

Hello! :) Dzisiaj pokażę Wam propozycje sklepu Dresslily na halloween:



Strój nietoperza: KLIK




















 
















Sukienka: KLIK



































Ogon syreny: KLIK 


































Poduszka: KLIK 


Kocia lampa led: KLIK



Dresslily organizuje konkurs, w którym można wygrać bon zakupowy o wartości 100$ . Należy udostępnić ten post na co najmniej dwóch stronach społecznościowych takich jak: Twitter, Instagram, Lookbook, Facebook, Google itp. i przesłać kopie linków, gdzie udostępniony jest post na e-mail : blog@dresslily.com do 18 października. Nagroda będzie losowana między 19 a 23 przez sklep Dresslily.




You Might Also Like

12 komentarze

  1. poklikałam wszystko- 11,40$, 4,35$, 19,14$, 13,37$

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten ogon syreni to coś dla mnie jestem strasznym zmarzluchem ;) ale sukienka też fajna.
    To jakiś nowy sklep?
    Poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  3. o jaaaa... jaka fajna syrenka

    OdpowiedzUsuń
  4. kocia lampka najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dziwi mnie moda na te koce syreny, ciekawe ale na razie się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  6. Śmieszna lampka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy, ten ogon syreny jest bardzo praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna poduszka. Ten koc syrenka, śmieszna

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe