Syrop daktylowy - Alfa-koszyk

20:06

*

Hello! :) Dzisiaj recenzja syropu daktylowego od Alfa-koszyk


Od Producenta:
Syrop daktylowy BIO to doskonała alternatywa dla tradycyjnych substancji słodzących. Powstaje ze skoncentrowanego soku z daktyli. Polecamy do deserów, jako polewa. Doskonale nadaje się również do słodzenia napojów.














* Moja opinia: 
Syrop zamknięty jest w słoiku z nakrętką o pojemności 450g. Ma kolor bordowy i konsystencję typowego syropu - nie jest zbyt gęsty. Jeśli chodzi o zapach to ciężko go określić. Za daktylami nie przepadam, więc nie do końca byłam przekonana co do smaku, jednak pozytywnie się zaskoczyłam, ponieważ smak jest słodki i bardzo podobny do melasy. Jest to dla mnie plusem, ponieważ melasę uwielbiam, a nie spodziewałam się, że smak będzie tak zbliżony. Jeśli chodzi o jego użytkowanie to świetnie sprawdza się jako zamiennik cukru i dodaje go do ciasteczek czy batonów, również idealnie spisuje się jako polewa do lodów - uwielbiam to połączenie.

video





You Might Also Like

6 komentarze

  1. Jeszcze nigdy takiego syropu nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy ten syrop :)
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie wiem jak smakuje melasa, ale po zdjęciach i filmiku wydaje się być smaczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spodobałby mi się, dodaję do owsianki suszone daktyle, po rozgotowaniu rzeczywiście przypominają melasę

    OdpowiedzUsuń

Subscribe