ZAFUL, DRESSLILY, ROSEGAL I SAMMYDRESS

21:26

*

Hello! Dzisiaj pokaże Wam moje cztery zamówienia. Z Zaful zamówiłam czarny, koronkowy crop top, który niestety okazał się na mnie za duży i źle leży. Czarną ramoneskę , która była strzałem w 10! długo takiej szukałam i w końcu ją mam :) jest bardzo wygodna i dobrze wygląda. Z Dresslily ciepłe getry - idealne na tą porę roku i białe spodnie z ozdobnymi guzikami. Spodnie są wygodne i z elastycznego materiału. Z Rosegal białą, koronkową bluzkę zapinaną na zamek i botki na obcasie, które w jednej stopie mam za ciasne, a w drugiej za duże. Z Sammydress koszule w kratę z długim rękawem - jest bardzo dobra jakościowo. Czarne botki z ozdobnymi dżetam. Elegancką, ołówkową sukienkę - będzie idealna na wyjścia okolicznościowe. Ciepłą czapkę.

ZAFUL - Crop top: KLIK
ZAFUL - Kurtka: KLIK
DRESSLILY - Getry: KLIK
DRESSLILY - Spodnie: KLIK
ROSEGAL - Bluzka: KLIK
ROSEGAL - Botki: KLIK
SAMMYDRESS - Koszula: KLIK
SAMMYDRESS - Botki: KLIK
SAMMYDRESS - Sukienka: KLIK
SAMMYDRSS - Czapka: KLIK









































































































































































































































































































You Might Also Like

8 komentarze

  1. Poklikałam wszystko jak leci :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko piękne,ale najpiękniejsze buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamówienie ciekawe. Ja aktualnie czekam na swoje i jestem ciekawa czy wszystko będzie takie jak chce czy też będą pojedyńcze rzeczy, które mi się nie spodobają

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się oblowilas. Wszystko mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rzeczy, szczególnie ta kurteczka przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń

Subscribe