ZAFUL & SAMMYDRESS

21:01

*

Hello! :)

Zaful: Śliczny, różowy sweterek na wiązanie. Sweter jest bardzo ciepły i wygodny, a co najważniejsze "nie gryzie" i przyjemnie się go nosi. Czarna kokardka - idealnie nada się do eleganckiej bluzki czy sukienki. Koci plecak - jest duży i mieści w sobie zeszyty. Plecaczek ma ozdobne łapki, którymi zasłania swoje słodkie oczka.

Sammydress: Elegancka, biała koszula z akcentami czerni i wiszącą kokardką. Bardzo lubię ją nosić do czarnych spodni i na jakieś wyjścia. Czarny plecak z dżetami, myślałam że będzie trochę większy, jednak mieści w sobie książki, a to jest najważniejsze więc jestem z niego zadowolona.

Różowy sweterek: KLIK
Czarna kokardka: KLIK
Plecak z dżetami: KLIK
Elegancka koszula: KLIK
Koci plecak: KLIK















































































































































































You Might Also Like

12 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. też zwróciłam na niego uwagę, fajny ale nie dla mnie. uszaty jest już wyprzedany a $25.51 to całkiem sporo

      Usuń
  2. Bardzo fajne rzeczy zamówiłaś, pomagam - 25,99$, 2,57$, 2549$, 8,96$
    Mam nadzieję, że się odwdzięczysz wkrótce :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Te plecaczki są świetne, bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek i koci plecak najbardziej mi się podobają. Super wyglądasz Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten plecak kotka to juz gdzies widzialam! Swietny jest 😁😁

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy <3 szczególnie plecaczek, poklikane

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten plecaczek i sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny plecaczek i sweterek :) Kliknięte, jeśli możesz zrób u mnie to samo :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe