Dresslily i Rosewholesale

19:08

*

Witajcie, dzisiaj pora na kolejne zamówienia z Dresslily i Rosewholesale.

Z Dresslily zamówiłam czarną, koronkową sukienkę, która posiada pod spodem halkę i siatkę, dzięki której jest delikatnie rozkloszowana. Sukienka jest dobrze wykona, nie odstają z niej żadne nitki i ładnie leży. Jednak siateczka lekko drapie w kolana.

Z Rosewholesale zamówiłam szary sweterek z ozdobnym sercem i kokardką z tyłu. Sweter bardzo mi się podoba, ale okazał się na mnie troszkę za duży. Uroczą bluzkę z prześwitującego materiału, z psem i napisem "Tomorrow will be a better day". Bardzo wygodne i elastyczne spodnie. Koszule męską.

Sukienka: KLIK
Sweter: KLIK
Bluzka: KLIK
Spodnie: KLIK
Koszula: KLIK
 




































You Might Also Like

8 komentarze

  1. piękna ta czarna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek i sukienka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sweter z sercem najładniejszy

    OdpowiedzUsuń
  4. Uśmiechaj się na zdjęciach kobito! ;) Wszystko poklikane, sweterek z serduszkiem fajny, czarna sukienka ze zdjęcia świetna tylko miałabym w niej bary jak Pudzian :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna sukienka, lubię takie koronki.
    Klik - będę wdzięczna za to samo

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta sukieneczka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sukieneczka chyba najbardziej w moim typie :3 ale ja w ogóle mam słabość do czerni

    OdpowiedzUsuń

Subscribe