Sammydress, Gamiss, Rosegal.

20:11

*

Hello! dzisiaj pokażę Wam zamówienia z trzech sklepów: Sammydress, Gamiss, Rosegal.
Zamówiłam: Bluzę z psem, która mnie zachwyciła, jest bardzo wygodna i dobrze wykonana. Bluzę z ptakami, mimo że podoba mi się to niestety okazała się na mnie za mała. Uroczy plecaczek z kokardką, która go zdobi. Plecak jest dość pojemny, więc jestem zadowolona, bo zeszyty spokojnie do niego wejdą. Buty ocieplane, będą idealne na nadchodzącą zimę. Dwie bluzy męskie.

Bluza z psem: KLIK
Bluza z ptakami: KLIK
Plecak: KLIK
Buty: KLIK
Bluza: KLIK
Bluza na zamek: KLIK
































































































You Might Also Like

8 komentarze

  1. No kochana, rzeczy jak zwykle swietne :) ta bluza z pieskiem skradla moje serce :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże za mała na Ciebie? Przecież Ty jesteś taka szczuplutka.... :]]

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny plecaczek i buty jakie cieplutkie

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej podoba mi się ta czarna haftowana bluza, jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy, szczególnie bluza z ptakami mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pies ciekawe czy gryzie

    OdpowiedzUsuń

Subscribe