Świąteczne propozycje z eprezenty.pl

08:40

*

Hello! Dzisiaj przychodzę do Was z moimi propozycjami świątecznymi. Pewnie niektórzy z Was będą się zastanawiać: "ale jak to? już?" Ja osobiście komplementowanie prezentów zaczynam już we wrześniu żeby mieć wszystko prędzej i nie musieć się "gonić" Pod koniec listopada zazwyczaj dokupuje jakieś drobiazgi :)
Sklep eprezenty ma bardzo duży i wyjątkowy asortyment, w którym znajdziemy coś na każdą okazje - nie tylko na Święta Bożego Narodzenia :) Między innymi prezenty w kategorii: urodzin, chrztu, ślubu, prezentów dla niego, prezentów dla niej, prezentów na dzień ojca czy dzień matki. Pozostając jednak w klimacie Świąt niżej możecie zobaczyć moje propozycje:


ALBUM



































MINIBAREK


STATEK W BUTELCE



































BECZKA DĘBOWA + 6 KIELISZKÓW


WAŁEK DO CIASTA


Jakby ktoś z Was chciałby mi zrobić prezent, to zdradzę Wam, że w grudniu mam urodziny :D

URODZINOWY KUBEK


Jeśli podobały się Wam moje propozycje, to zapraszam do sklepu eprezenty na zakupy :) 


I na koniec...

:D

















You Might Also Like

8 komentarze

  1. Widzę, że święta już u Ciebie blisko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne, najbardziej podoba mi się globus i kubek

    OdpowiedzUsuń
  3. Beczka fajnie wygląda :D
    Napis na kubku też mega ;)
    Chyba też zacznę zastanawiać się nad prezentami świątecznymi ii wcześniej prezentem dla rodziców na ich 40 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta beczka bardzo fajna :)
    Mogłabyś poklikać w linki w poście TU ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń

Subscribe