Wyjątkowe prezenty na każdą okazję od eprezenty

09:23

*

Witajcie :) Co roku mam ten sam problem, gdy zbliżają się czyjeś urodziny, rocznica, mikołajki czy święta. Czym obdarować bliską osobę? W tym roku miałam trochę ułatwione zadanie, ponieważ wiedziałam, że mojemu Mężczyźnie marzy się jego prywatna deska do krojenia. Pomyślałam - super! ale taka zwykła deska? Doszłam do wniosku, że podaruje mu spersonalizowaną deskę, dzięki czemu będzie ona wyjątkowa i prosto od serca :) Mama, wiem że lubi nietypowe szklane rzeczy, więc dla niej spersonalizowałam kieliszki do wina, które są bardzo oryginalne dzięki czarnym nóżkom. Z tatą miałam mały problem, ponieważ nie za bardzo wiedziałam co by chciał dostać, więc postanowiłam, że sprezentuje mu pokal do piwa z wygrawerowanym imieniem :)
Zbliżają się Mikołajki i Święta Bożego narodzenia, więc jeśli ktoś z Was nie ma jeszcze prezentu to gorąco polecam Wam sklep eprezenty. Znajdziecie tam wyjątkowe prezenty, które możecie spersonalizować jak tylko chcecie, dzięki czemu będą one niepowtarzalne :)

BAMBUSOWA DESKA DO KROJENIA

Deska do krojenia wykonana z bambusa, stanowi świetne rozwiązanie jako forma upominku dla Twoich najbliższych! Niewątpliwie spełni swoją rolę jako dekoracja każdej kuchni. Idealny i bardzo oryginalny pomysł na prezent z okazji: urodzin, imienin, dnia kobiet czy walentynek. Funkcjonalne zastosowanie oraz fantazyjny grawer zamieszczony bezpośrednio na desce, sprawią radość obdarowanej osobie i uprzyjemnią chwile spędzone w kuchni. Aby przedłużyć trwałość deski bambusowej, należy ją co jakiś czas „impregnować” oliwą spożywczą.



KIELISZKI DO WINA

Ekskluzywny komplet kieliszków do wina czerwonego, to oryginalny i elegancki prezent dla Twoich najbliższych. Świetnie sprawdzi się jako podarunek na parapetówkę, urodziny, rocznicę lub jako pamiątka dla pary młodej. Całość wykonana z gładkiego wysokogatunkowego szkła, dając gwarancje jakości i trwałości produktu. Kieliszki posiadają nóżkę koloru czarnego sprawiając, że podany w nich trunek będzie prezentować się niezwykle okazale. Są świetnym dodatkiem każdego wnętrza jak i zastawy stołowej nadając im charakteru i gustu.




POKAL DO PIWA 

Wspaniała forma prezent dla brata, siostry, taty lub każdej innej osoby, w życiu której zbliża się szczególna okazja. Prezentujemy Ci wspaniały pokal do piwa z grawerem dedykacji, który zauroczy każdą osobę. Produkt został wykonany z wysokiej jakości materiału, odznacza się szczególnym i klasycznym wyglądem. Dołączenie do całości graweru z wybraną treścią dedykacji sprawi, że bliska Ci osoba otrzyma wspaniałą niespodziankę, która będzie pamiątką do końca życia. 



























You Might Also Like

6 komentarze

  1. Deska do krojenia to super pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te prezenty :) Kieliszki do wina mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne, bardzo podoba mi się ta deska, słowa prawdy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Deska do krojenia jest genialna, sama bym taka chciała i widzę ją jako prezent dla najmłodszej siostry ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Deska jest super :) Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe