Sammydress, Gamiss, Dresslily

21:45

*

Hello! Dzisiaj pora na zamówienia ze sklepu Sammydress, Gamiss i Dresslily. Z Sammydress zamówiłam silikonową foremkę w kształcie świnek. Uroczą butelkę - małpkę na wodę. Poszewkę na poduszkę, której nadruk jest niewyraźny widać jakby piksele. Ubranko na winko i balonika w kształcie pieska. Z Gamiss plecak z nadrukiem kotów. Kubek, który pod wpływem ciepła pokazuje obrazek z gry - bardzo mi się podoba. Głośniki w kształcie małego robota, któremu świecą się oczy, gdy jest podpięty do komputera. Na koniec foremka silikonowa z Dresslily.


Foremka silikonowa: KLIK
Butelka: KLIK
Poszewka na poduszkę: KLIK
Ubranko na winko: KLIK
Balonik: KLIK
Plecak: KLIK
Kubek: KLIK
Głośniki: KLIK
Foremka silikonowa: KLIK











































































































You Might Also Like

6 komentarze

  1. Widzę, że przypadła Ci do gustu tak jak i mi silikonowa forma ze świńkami :)
    Poklikane jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajne zakupy
    poszewka mi się podoba bardzo

    OdpowiedzUsuń
  3. Spore, fajne zamówienie! Poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne gadżety, termos rewelacja :) kliknięte
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki :*

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Subscribe