Świeca i podgrzewacze - Bispol

19:44

*

Hello! Dzisiaj mam dla Was recenzje świecy i podgrzewaczy od Bispol.

Świeca w szkle o zapachu kawy to 24 godziny palenia. Nie przepadam za zapachem kawy, ale ta świeca była znośna dla mojego nosa, ponieważ zapach był dość delikatny. W pokoju mało wyczuwalny i aby coś poczuć trzeba było pochylić się nad świecą. Wadą świecy jest tunelowanie, czyli nie wypalanie się świecy równomiernie. Po bokach zostaje wosk, więc uważam że gdyby w świecy były dwa knoty, takiego problemy by nie było. 
Podgrzewacze o zapachu: pomarańczy, truskawki, mięty i paradise moments.
Czas palenia podgrzewaczy to około 2,5 godziny. Jednak, gdy było w pokoju chłodniej to czas palenia się wydłużał. Aromat wydobywający się z podgrzewaczy jest bardzo słaby. Najbardziej wyczuwalny był zapach pomarańczowy, było go czuć w pomieszczeniu. Jednak jeśli chodzi o pozostałe zapachy to zaraz po pomarańczy jest truskawka, która też była wyczuwalna, ale już mniej. Mięta i paradise moments były bardzo ciężkie do wyczucia.






 

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Uwielbiam takie rzeczy, zwłaszcza zimą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach kawy? Ja go uwielbiam :)) Swieca mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam świece zapachowe <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna kompozycja. Mam ich świecę liczi

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy kawa by mi się spodobała. Pić lubię, ale w świecy to różnie bywa

    OdpowiedzUsuń

Subscribe