LILIENTHAL - NAPÓJ MUSUJĄCY BEZALKOHOLOWY TRAUBENSECCO BIO

22:18

*

Witajcie, dawno mnie tutaj nie było.. Choroba, Święta, Sylwester i teraz egzaminy :) W dodatku mam problem z kartą z aparatu. W aparacie zdjęcia są widoczne, a na komputerze już nie :( Dzisiaj mam dla Was recenzje bezalkoholowego napoju musującego.

Składniki:
sok winogronowy Scheurebe* (70%), sok winogronowy biały burgund*, sok winogronowy Müller-Thurgau*, dwutlenek węgla, przeciwutleniacz: kwas askorbinowy  (*certyfikowany składnik ekologiczny) 









Moja Opinia:

Napój znajduje się w identycznej butelce jak szampan o pojemności 750ml.
Lilienthal to rześki napój o pięknych aromatach winogron, wyważonej kwasowości i słodyczy.
Jest lekko musujący, dość słodki o wyrazistym smaku winogron. 
Długo zastanawiałam się do czego go porównać.. i moim zdaniem przypomina mi winogronową oranżadę z dzieciństwa.. Lilienthal jest idealną alternatywą dla kierowców, kobiet w ciąży i innych osób, które nie mogą lub nie chcą spożywać alkoholu.


Lilienthal możecie kupić tutaj: KLIK
 

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Na pewno smakowity napój. Lubię bąbelki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie się prezentuje i lubię takie bezalkoholowe szampany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem na ile realistycznie zastępuje smak szampana:) na szczęście dla mnie alkohol może nie istnieć

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę ten napój :) Coś dla mnie bo zazwyczaj szampan mi nie smakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie lampkę tego napoju bym się napiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mnie ciekawi jego smak :-)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe