Szampon i maska do włosów WAX - PILOMAX

14:05

*

Witajcie, dzisiaj recenzja szamponu i maski do włosów od Firmy Pilomax.

* Od Producenta:

Szampon głęboko oczyszczający PURE WAX do włosów zniszczonych, do stosowania przed maskami WAX. Skutecznie myje włosy i skórę głowy, nawet z nierozpuszczalnych w wodzie silikonów i substancji pozostających po środkach stylizacyjnych. Przygotowuje włosy i skórę głowy na regenerujące działanie masek WAX.
Sposób stosowania:
Nanieś niewielka ilość szamponu oczyszczającego PURE WAX na wilgotne włosy i delikatnie masuj do wytworzenia piany. Następnie dokładnie spłucz.


WAX Blonda maska regenerująca do włosów jasnych i skóry głowy, zmniejsza wypadanie włosów
Maska regenerująca do włosów jasnych suchych, matowych.
• Wzmacnia, nawilża i wygładza włosy.
• Pielęgnuje skórę głowy.
• Zapobiega wypadaniu włosów.
Po kuracji maską, włosy są mocne, lśniące i sprężyste.

Sposób stosowania:
1. Umyj włosy szamponem WAX Pure.
2. Maskę, w ilości równej wielkości orzecha włoskiego wmasuj we włosy i skórę głowy.
3. Pozostaw ją na ok. 15-45 minut, korzystne jest zastosowanie zestawu HairSPA Laboratorium Pilomax.
4. Spłucz dokładnie maskę.
5. Susz i układaj włosy jak zwykle.
Maskę stosuj 1-2 razy w tygodniu.










* Moja Opinia:  

Szampon znajduje się w butelce z otwarciem typu "klik" Posiada bardzo przyjazną dla oka szatą graficzną i pojemności 200ml. Produkt przyjemnie pachnie i jest bardzo wydajny, nie duża ilość starczy by włosy się pieniły. Szampon dobrze radzi sobie ze zmyciem oleju i oczyszczeniem skóry głowy, nie podrażnia ani nie uczula. Jednak szampon nie przypadł moim włosom do gustu, ponieważ po umyciu były szorstkie, matowe i strasznie poplątane przez co sporo ich straciłam. Dodatkowo włosy tego samego dnia na wieczór nadawały się do mycia.. Podejrzewam, że jest to winą ich przeciążenia. Na ratunek przyszła mi maska o pojemności 240ml. Ma przypominającą wosk konsystencje i pachnie, równie przyjemnie jak szampon. Maska bardzo dobrze rozprowadza się na włosach i nie ścieka z nich. Po jej użyciu włosy są odżywione, bardzo miękkie, sypkie i gładkie. Dodatkowym plusem jest to, że podkręca skręt włosów. Maską jestem oczarowana i zdecydowanie jest ona moim ulubieńcem.



You Might Also Like

7 komentarze

  1. Tego duetu jeszcze nigdy nie próbowałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam szampon, bardzo dobry dla moich kręciołów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampony tej marki średnio lubię, maski uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze ani szamponu ani maski 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam wersje do ciemnych włosów

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś zestaw do ciemnyvh włosów i bardzo się z nim polubiłam :-)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe