Zamówienie - Zaful, Sammydress i Rosewholesale

01:05

*

Witajcie, dzisiaj post z zamówiniami ze sklepów Zaful, Sammydress i Rosewholesale.
Chyba jak każda kobieta uwielbiam torebki, dlatego mam ich dość sporo - wiadomo na każdą okazje inna :) Torebki, które dzisiaj Wam pokaże są wykonane starannie i solidnie. Nic się nie pruje ani nie odchodzi - wszystko w jak najlepszym porządku :) Torebki są dość pojemne, ponieważ ja zawsze mam w nich pełno (często niepotrzebnych rzeczy), więc takie lubię, a jak wiadomo im większa tym więcej się w niej zmieści. Dodatkowo zamówiłam sweterek, który bardzo lubię i dobrze się w nim czuje. Bardotkę, jednak okazała się za mała, ponieważ urósł mi biust. Gadżet do usuwania różnych zanieczyszczeń z twarzy i portfel.

Torebka Zaful: KLIK
Torebka Sammydress: KLIK
Zestaw Rosewholesale: KLIK
Sweter Zaful: KLIK
Bardotka Sammydress: KLIK
Gadżet Gamiss: KLIK
Portfel Sammydress: KLIK

  

 








































































































You Might Also Like

6 komentarze

  1. Ta z akcentem ust mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta ostatnia jest świetna <3
    Kliknięte - będę wdzięczna za to samo

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja lubię takie torebki.Świetne są, masz podobny gust do mnie. Organizuje na blogu konkurs- zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. urządzenie mnie ciekawi, ostatnio mam zacięcie na wszelkiego rodzaju gadżety!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne te zamówienia :-)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe