Sammydress, Gamiss i Rosegal

22:34

*

Witajcie, dzisiaj kolejny post z zamówieniami ze sklepów Sammydress, Gamiss i Rosegal.
Z Sammydress zamówiłam sweterki. Pierwszy, zielony z zamkami na rękach, bardzo mi się podoba jednak okazał się za duży. Drugi, krótki niebieski wiązany po bokach, w którym niestety mam za krótkie rękawy. Sukienkę. Z Gamiss dwie torebki, pierwsza szara z uroczym pomponikiem, druga czerwona z frędzlami. Zawieszkę do kluczy z pomponikiem i baletnicą. Z Rosegal burgundową bluzeczkę z koronką, która wykonana jest z przyjemnego materiału i jeansy.

Zielony sweter: KLIK
Granatowy sweterek: KLIK
Sukienka: KLIK
Szara torebka: KLIK
Czerwona torebka: KLIK
Zawieszka do kluczy: KLIK
Burgundowa bluzka: KLIK
Jeansy: KLIK
 






 

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Granatowy sweterek wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne zamówienie, bordowa bluzka bardzo fajna.
    Wszystko kliknięte - będę wdzięczna za to samo :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. torebeczki są sliczne i burgundowa bluzka, kocham ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwona torebka jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
  5. tez zamówiłam taka szarą torebkę :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten sweterek z zamkami, tylko że winnym kolorze i tak średni jestem z niego zadowolona :) Bardzo podoba mi się torebka, wygląda bardzo ładnie i porządnie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Subscribe