Sammydress, Zaful, Trendsgal, Rosegal

00:28

*

Witajcie, jakiś czas temu dotarły do mnie zamówienia ze sklepów: Sammydress, Zaful, Trendsgal i Rosegal dzisiaj je Wam pokażę. Z Sammydress zamówiłam dwie spódnice i podgrzewacze. Spódnice są bardzo ładne, ale niestety źle dobrałam rozmiary i są na mnie za duże. Z Zaful bluzkę z napisem Queen - jest idealna! dwie pary krótkich spodenek pierwsze są jeansowe drugie z ekoskóry z haftem, bluzkę w kolorze baby blue i ocieplacze na nogi. Z Rosegal zamówiłam spodnie z dziurami. Z Trendsgal dwie pary body, spódnicę czerwoną, sweterek i kolorowe ocieplacze.

Spódnice: KLIK
Podgrzewacze: KLIK
Jeansowe spodenki: KLIK
Spodenki z haftem: KLIK
Bluzka baby blue: KLIK
Spodnie z dziurami: KLIK
Body: KLIK
Spódnica: KLIK
Sweter: KLIK






















































You Might Also Like

3 komentarze

  1. Świetne rzeczy sobie zamówiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulka Queen skradła moje serce 😉

    OdpowiedzUsuń

Subscribe