Gamiss i Zaful

22:31

*

Witajcie, w zeszłą sobotę byłam zaproszona jako gość na prymicje i szukałam kreacji, więc zrobiłam zakupy, a przy okazji zamówiłam inne rzeczy, które Wam dzisiaj pokażę :)
Zacznę od sklepu Gamiss, w którym między innymi kupiłam 2 sukienki z myślą, że jedną z nich założę na uroczystość. Uroczy rowerek z koszyczkiem, który nada się na cukierki lub kwiatki. Sztuczne tulipany, jako gadżet do zdjęć. Z Zaful zamówiłam dwie luźniejsze bluzki, spódnicę i mydlane róże.

Jasno niebieska sukienka: KLIK
Sukienka maxi: KLIK
Rowerek: KLIK
Tulipany: KLIK
Biała bluzka: KLIK
Czarna bluzka: KLIK
Spódnica: KLIK
Mydlane róże: KLIK 
























\


_______________________________________________________________
_______________________________________
__________________


Chciałam Wam przybliżyć, jak robi się zakupy w sklepie Zaful. Jak wiecie często robię tam zakupy, ponieważ wiele razy pokazywałam Wam na blogu nowości z tego sklepu.
Często zamawiam tam ubrania, czasem jakieś gadżety. Sklep ma rzeczy naprawdę fajnej jakości, więc wydaje mi się, że warto pokazać Wam sposób robienia zakupów, bo pewnie nie każda z Was go zna.

1. Na początku musimy się zarejestrować na stronie sklepu : ZAFUL W tym celu podajemy tylko adres mailowy. Rejestracja jest prosta i szybka.

2. Przeglądamy zawartość sklepu. Jeśli coś nam się spodoba, możemy dodać rzecz do listy życzeń "Favorites" -
bardzo pomocna kwestia, gdy coś nam się spodoba, a chcemy do tego wrócić aby zamówić

3. Jeśli wybierzemy już rzecz, którą chcemy kupić, dodajemy ją do koszyka - zaznaczając opcję "ADD TO BAG"

4. Następnie przechodzimy do koszyka klikając "VIEW CART / CHECKOUT"

5. Następnie wpisujemy kod promocyjny, np. możecie wpisać ---> EchoM01 <--- (obniży nam to koszt zakupów, np. jeśli będziemy miały zapłacić 30 $ , zapłacimy tylko 27 $)
- następnie klikamy "PROCEED TO CHECKOUT"

6. Wpisujemy swój adres kolejno : imię i nazwisko, adres, kod pocztowy, telefon i e-mail oraz wybieramy rodzaj przesyłki (Jeśli zrobimy zakupy w Zaful o wartości powyżej 30 $ przesyłka jest bezpłatna)

7. Wybieramy rodzaj płatności i składamy zamówienie - w tym celu klikamy "PLACE YOUR ORDER"

GOTOWE :)


You Might Also Like

3 komentarze

Subscribe