Lampa SUNUV 8

22:52

*

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzje lampy SUNUV 8.



























* Moja opinia:

Lampa pochodzi z Aliexpress prosto od producenta. Możecie kupić ja tutaj za około 120zł. Paczka w ciągu tygodnia była u mnie, więc polecam tego sprzedawcę. Lampa wygląda bardzo elegancko i jest lekka. Jest to dużym plusem, ponieważ możemy ją zabrać ze sobą np. na urlop aby poprawić manicure. Posiada 21 diod LED UV i moc 48W. Ma funkcje Smart Sensor 2.0, czyli zapamiętywanie czasu. To znaczy, że przyciskamy guzik z wybranym przez nas czasem wtedy lampa cały czas będzie utwardzała w danym przez nas czasie. Gdy wciśniemy przycisk 99 sekund, lampa zmniejsza moc i z czasem ją powiększa, tak aby nic nie zaczęło nas piec. Dodatkowo lampa posiada wyświetlacz czasu, który jest świetną sprawą i ułatwieniem, ponieważ dzięki niemu wiemy kiedy minie 30sekund, 60sekund lub 99sekund. Po wyznaczonym przez nas czasie lampa gaśnie. Kolejnym atutem lampy jest sensor ruchu.
Podsumowując: lampa zebrała u mnie wiele plusów, więc jestem z niej bardzo zadowolona.













You Might Also Like

8 komentarze

  1. Świetna lampa to jest ta o której mi wspominałaś ?

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna, moja stara ma chyba tylko trzy takie świecące punkciki

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się, może kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda świetnie, sama chętnie bym taką przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie ta lampa mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama się nad nią zastanawiam od dawna :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna ! Koniecznie muszę mieć taką !

    OdpowiedzUsuń

Subscribe