Rosegal i Sammydress

08:32

*

Witajcie, po dłuższej przerwie blogowej pora na kolejny post. Wcześniej nie miałam kiedy go dodać, więc teraz nadrabiam. Bardzo lubię zakupy w internecie, więc dziś kolejna ich "dawka"
Sklep Rosegal i Sammydress bardzo lubię za ogrom asortymentu. Przeglądanie ich zajmuje mi bardzo dużo czasu :) a gdy już znajdę coś co mnie interesuje dodaje do koszyka, tak było i tym razem.
Z Rosegal zamówiłam dwie bluzki. Jedna bardziej elegancka, zwiewna z motywem piór, idealna na jakieś większe wyjścia. Bardzo ją lubię, ponieważ jest wygodna i pasuje prawie do wszystkich spodni.
Druga bluzka bardziej luźniejsza, takie również lubię od czasu do czasu na siebie włożyć. Jeansowe spodnie z przetarciami, które okazały się idealne! nie dość, że trafiłam z rozmiarem to bardzo dobrze leżą i są wygodne. Otwieracz i mydlane róże. Z Sammydress zamówiłam kolejną luźną bluzkę, którą również polubiłam.
Buty na obcasie i... wszystko byłoby dobrze, gdyby nie fakt, że lewy but jest za luźny a prawy trochę ciasny :( Kolejne różane mydełka i otwieracz :D



Bluzka: KLIK
Bluzka: KLIK
Spodnie: KLIK
Otwieracz: KLIK
Mydlane róże: KLIK
Bluzka: KLIK
Buty: KLIK



 







You Might Also Like

4 komentarze

  1. te mydlane róże za $8.88 nadają się idealnie na prezent, są ładnie zapakowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, mama chłopaka dostała czerwone i bardzo jej się podobały :)

      Usuń
  2. Podoba mi się pierwsza bluzeczka <3 Klik

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Subscribe