SAMMYDRESS

17:40

*

Witajcie! przychodzę do Was z nowym postem po mojej wakacyjnej przerwie :)
Dzisiaj pokażę Wam moje zamówienie ze sklepu Sammydress, które już bardzo dawno temu do mnie dotarło, ale nie miałam kiedy go pokazać. Tym razem do mojego koszyka trafiła torebka z baletnicą. Jestem nią zachwycona! Mimo, że torebka wygląda na małą to sporo w sobie pomieści. Czarną sukienkę z nadrukiem, której nie umiem dopiąć, ponieważ wybrałam zły rozmiar. Świąteczne lampki z gwiazdkami :D Wiem, że do świąt jeszcze daleko, ale nie umiałam się im oprzeć, ponieważ zawsze kupuje tego typu rzeczy z wyprzedzeniem. Ostatnią rzeczą jest dywanik, który dałam do łazienki. Jego atutem jest to, że jest antypoślizgowy.


Torebka: KLIK
Sukienka: KLIK
Lampki: KLIK
Dywanik: KLIK



 



































































































































You Might Also Like

4 komentarze

  1. koklikane, mam te lampki gwiazdki- polecam są super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe te buciki :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko śliczne, torebka jest super. Uwielbiam takie gadżety jak lampki :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe